wtorek, 21 października 2014

"Budyń cieciorkowy" na domowej mące z ciecierzycy

Dzisiaj po raz pierwszy zrobiłam budyń z mąki z ciecierzycy i muszę przyznać,że wyszedł mi naprawdę pyszny, bardzo lekki i delikatny. Moim zdaniem nawet lepszy niż ten tradycyjny. Mój miał trochę przyjemnie chrupiących drobinek cieciorki, ponieważ mąka której użyłam była niedokładnie zmielona. Budyń podałam z gruszką i cynamonem, co było bardzo dobrym pomysłem :)

~ Budyń cieciorkowy z gruszką, miodem i cynamonem ~

Składniki:
200ml mleka
miód/cukier/stewia
gruszka
cynamon

Do gotującego się mleka wsypujemy mąkę oraz  słodzidło i gotujemy do zgęstnienia. Przelewamy do salaterki/miseczki. Gruszkę kroimy w plasterki, dodajemy do budyniu, polewamy miodem i posypujemy cynamonem :)


Wariacje z gruszką

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz