sobota, 4 października 2014

Debiutowy wpis :)

Debiutowy wpis 

To mój pierwszy blog.Długo zwlekałam z jego założeniem, ale w końcu zebrałam się w sobie i udało się.Przez ostatni rok co dziennie odwiedzałam różne bogi i wypróbowywałam przeróżne przepisy. Tworzyłam też własne, i skrzętnie zapisywałam w moim zeszyciku.
Teraz przyszedł czas, aby otworzyć "Komnatę Tajemnic" i podzielić się tym co mi w głowie szumi :)



A oto pyszny pomysł na śniadanko :)

~ Krem jaglany z twarożkiem, miodem, olejem lnianym i żurawiną  ~
~ Kawowy krem jaglany z serkiem twarogowym, miodem, olejem lnianym i żurawiną ~

Składniki:
40g kaszy jaglanej
200g serka twarogowego
łyżeczka miodu
łyżeczka oleju lnianego
garść świeżej żurawiny
kawa rozpuszczalna


Kaszę podprażyć na patelni, opłukać i gotować przez 20 minut. Następnie zblendować na gładką masę i przełożyć do miseczki(u mnie słoiczek). Serek twarogowy wymieszać z miodem i olejem lnianym i umieścić na kremie jaglanym. Udekorować żurawiną i posypać kawą rozpuszczalną.

Smacznego :) 

2 komentarze:

  1. Chyba wiem co jutro zrobię na śniadanie :)
    Powodzenia w prowadzeniu bloga i dużo wytrwałości... ;)

    OdpowiedzUsuń