poniedziałek, 6 października 2014

Naleśnik owsiany - Jagodowe wspomnienie lata :)

Dzisiaj wstałam trochę później niż zawsze i o mało nie spóźniłam się przez to do szkoły. Na szczęście nie musiałam się martwić o śniadanko, bo zrobiłam je wczoraj wieczorem i rano spokojnie czekało na mnie w lodówce.  

A tak się prezentowało zanim je spałaszowałam :P
~ Owsiany naleśnik z serkiem twarogowym i jagodami ~


Składniki:

30g płatków owsianych
jajko
150ml wody gazowanej
150g serka twarogowego
garść jagód (u mnie mrożone)
stevia/cukier/miód


Płatki owsiane zalewamy wodą, dodajemy jajko, coś do posłodzenia i miksujemy. Następnie wylewamy ciasto na rozgrzaną patelnię teflonową i podsmażamy z obu stron. Ostudzony placek naleśnikowy smarujemy serkiem twarogowym i składamy w trójkącik. Tak przygotowanego naleśnika wstawiamy do lodówki. Rano podgrzewamy jagody tak, aby puściły sok i polewamy nim nasze śniadanko:)

Kocham jagody :D 
Kojarzą mi się z leniwym, ciepłym latem. Niestety wakacje już dawno za pasem, a jagodowe zapasy z zamrażarki są ograniczone. Dlatego nie często mogę sobie pozwolić na taką jagodową rozpustę jak dziś :p  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz