niedziela, 19 października 2014

Omlet biszkoptowy z "Besan"

Długo zastanawiałam się do czego po raz pierwszy użyć mąki z ciecierzycy. Mój wybór padł na omlet biszkoptowy, na który akurat miałam ochotę. Byłam bardzo ciekawa czy mój omlet będzie tak samo puszysty jak ten tradycyjny i czy w ogóle wyjdzie. Jak widać mile mnie zaskoczył i wyszedł. A na dodatek był przepyszny, delikatny i lekko wilgotny :D


~ Omlet biszkoptowy z mąki z ciecierzycy ze szpinakiem i musztardą ~ 

Składniki:
jajko
czubata łyżka mąki z ciecierzycy
120g szpinaku mrożonego
1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
musztarda
przyprawy: sól, pieprz, czosnek, oregano

Żółtko ucieramy z mąką, proszkiem do pieczenia i przyprawiamy. Białko ubijamy z szczyptą soli i delikatnie łączymy z masą żółtkową. Szpinak rozmrażamy, odciskamy z nadmiaru wody, dodajemy przyprawy i mieszamy. Ciasto wylewamy na rozgrzaną patelnię i smażymy pod przykryciem kilka minut z każdej strony. Przekładamy na talerz. Podajemy ze szpinakiem i musztardą.

Smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz