poniedziałek, 13 października 2014

Przez "Różowe Okulary", czyli Owsianka Buraczano- kokosowa


Wbrew panującej wkoło smutnej, jesiennej atmosferze postanowiłam spojrzeć na świat przez "różowe okulary" i zrobić śniadanie w pozytywnym, żywym kolorku. Może zdziwić was produkt, którego użyłam, aby nadać słoiczkowi różowo- czerwonej barwy(buraka), ale zapewniam was, że było przepysznie. Pewnie większość z was kojarzy to warzywo tylko z wytrawnymi daniami, dlatego postanowiłam obalić ten stereotyp i nadać  buraczkowi nowe oblicze. Ja połączyłam go z serkiem kokosowym i to był strzał w dziesiątkę. Smak kokosa i delikatna słodycz buraczka wspaniale się ze sobą połączyły. Niestety rano wpadł mi do głowy głupi pomysł (wtedy wydawał się genialny), aby dodać do tego jeszcze odrobinę ziarenek kawy rozpuszczalnej, ostatnio daję prawie do wszystkiego, czy to już uzależnienie? ;D), która zaburzyła harmonię smaków. 

Nie popełnijcie tego błędu ;P

~ Owsianka kokosowo-buraczana z kokosowym serkiem twarogowym i miodem ~

Składniki:
30g płatków owsianych
120g ugotowanych buraków ja akurat tyle miałam)
200g serka twarogowego
15g mąki/wiórków kokosowych
miód/cukier/stewia

Płatki wrzucamy do garnuszka, zalewamy wrzątkiem i odstawiamy na 10 minut. Dodajemy pokrojonego gotowanego buraka, 5g mąki/wiórków kokosowych i słodzidło a następnie miksujemy.  Całość gotujemy aż do zgęstnienia i przekładamy do słoiczka/miseczki. Do serka twarogowego dodajemy mąkę/wiórki kokosowe i kładziemy na owsiankę.



Po wymieszaniu ^^


A wy co sądzicie o tym połączeniu? Spróbujecie? 

1 komentarz: