piątek, 17 października 2014

Pudding Chia! i... nowości :)

Wstaję, a tu ciemno... co to ma być ja się pytam?! Ale nic to, dzisiaj pyszne śniadanko z wykorzystaniem nasion szałwii hiszpańskiej (Chia). Są to takie magiczne ziarenka, które pęcznieją i żelują płyn, do którego się je wsypie. Są dobrym zamiennikiem znanego każdemu siemienia lnianego, które ma podobne właściwości, lecz nie wszyscy lubią jego specyficzny smak. Mnie osobiście siemię lniane odpowiada, ale jak wiecie bardzo lubię próbować nowych rzeczy. Dlatego też, w mojej porannej szklance znalazł się również napój migdałowy i deserek waniliowy firmy Alpro. Są naprawdę bardzo dobre choć jak dla mnie trochę za drogie, ale raz na jakiś czas przecież można zaszaleć ;P


~ Pudding Chia na napoju migdałowym podany z deserkiem waniliowym i żurawiną ~

Składniki:
30g nasion chia
żurawina 
miód/cukier/stewia(opcjonalnie)

Nasiona zalewamy napojem, mieszamy(ewentualnie dosładzamy) i odstawiamy na noc do lodówki. Rano wyjmujemy, dodajemy deserek i żurawinę. 


Napój migdałowy:



Hm... co mogę o nim powiedzieć ... ma migdałowy i lekko słodki smak oraz dobry skład, ale jak dla mnie napój trochę za bardzo rozwodniony. 


Deserek waniliowy:

Mam nadzieję, że widać skład ;P

Deserek jest bardzo smaczny, ma jogurtową konsystencję i przyjemny waniliowy smak, a do tego, nawet dobry skład. Gdyby nie cena, mogłabym go jeść codziennie ;D

1 komentarz: