piątek, 31 października 2014

Sałatka owocowa z miodem i cynamonem - moje małe co nieco :D


Niby mam już weekend, ale to nie znaczy, że nie muszę się uczyć. Wręcz przeciwnie, na moim biurku jest tyle książek, że samo biurko gdzieś zniknęło ;P 
Może to dziwne, ale lubię się uczyć i rozwiązywać zadanka maturalne z różnych zbiorów. Lecz dziś przyjechała moja starsza siostra, z którą dość długo się nie widziałam i za którą baaardzo się stęskniłam, więc przypuszczam, że nauka pójdzie na drugi plan. Mam nadzieję, że dzięki rodzinnej atmosferze, która zawsze towarzyszy przyjazdom mojej siostry, ten weekend będzie bardzo udany :)

Jak wiadomo podczas nauki człowiek robi się głody i czasem musi zrobić sobie przerwę na małe co nieco. A oto moja mała przekąska:

~ Sałatka owocowa z cynamonem ~

Składniki:
gruszka
duża śliwka
świeża żurawina

+cynamon, miód

Gruszkę oraz śliwkę kroimy w kosteczkę i mieszamy z żurawiną cynamonem i (jeśli owoce są kwaśne) miodem :)

2 komentarze:

  1. kurczę, zazdroszczę Ci tego zapału do nauki... też bym tak chciała :)
    ale cudowna sałatka! idealna na podwieczorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Starszej siostrzyczce też pasuje ta przekąska :) właśnie się robi na uczelnię :)!

    OdpowiedzUsuń