wtorek, 14 października 2014

Zielona Owsianka Szpinakowa i niespodziewany kolorek w kuchni

Dzisiaj mam dzień wolny dlatego rano chciałam zrobić coś wyjątkowego. Jeszcze wczoraj miałam w głowie tyle pomysłów, lecz rano wszystkie gdzieś wyparowały. Z nadzieją na nagłą inspirację zajrzałam do lodówki. Moją uwagę przykuł biedny banan, który spędził w zamrażarce trochę... czasu oraz leżący obok szpinak. Tak właśnie powstał dzisiejszy, zielony słoiczek ^^

~ Owsianka szpinakowa z jogurtem naturalnym, otrębami i żurawiną ~

Składniki:
100g szpinaku (u mnie mrożony)
banan
150g jogurtu naturalnego
miód/cukier/stewia
łyżeczka otrębów owsianych
żurawina

Płatki wsypujemy do garnuszka, zalewamy wrzątkiem, miksujemy i gotujemy aż do zgęstnienia. Następnie dodajemy szpinak, banana oraz słodzidło. Całość miksujemy i przelewamy do słoiczka/miseczki. Jogurt mieszamy z otrębami i kładziemy na owsiankę. Wierzch posypujemy otrębami i ozdabiamy owocami.


Uwielbiam smak kalafiora i dlatego dość często gości u mnie na talerzu. Wczoraj mój tato zaskoczył mnie tym oto kolorowym cudem! :D 

Prawda, że piękny?  :)


Magia kolorów!!! Był już pomarańczowyróżowy, teraz zielony  i wspaniały fioletowy...


2 komentarze: