poniedziałek, 3 listopada 2014

Awokadowy koktajl z bananem :)

A oto pierwszy wpis z serii "Awokado w roli głównej"  ^^
Jak już wspominałam mój tatuś kupił ostatnio 5 owoców awokado, które teraz trzeba szybko zjeść. Dlatego też wymyśliłam serię przepisów właśnie z jego udziałem.

~ Koktajl awokado + banan + jogurt naturalny, posypany otrębami owsianymi i kakaem ~ 

Składniki:
pół awokado
mały banan
150g jogurtu naturalnego

+ 10g otrębów owsianych, kakao

Awokado oraz banana obieramy ze skórki i miksujemy razem z jogurtem. Przelewamy do szklanki i posypujemy otrębami i kakaem. Jeśli banan był mało dojrzały można dodać jakieś słodzidło :) 

3 komentarze:

  1. ale pycha! nie można takich pyszności zamieszczać wieczorem! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł na szybkie i mega zdrowe śniadanko. Dodam jeszcze, że uwielbiam połączenie banana i awokado!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oostatnio przyrządzałam bardzo podobny. Pycha!

    OdpowiedzUsuń