poniedziałek, 10 listopada 2014

"Herbacianka", czyli cukiniowa owsianka gotowana na zielonej herbacie ^^

Dzisiaj rano kompletnie nie miałam pomysłu na śniadanie. Długo szwendałam się po kuchni w poszukiwaniu jakiejś inspiracji. Na szczęście przypomniałam sobie o akcji "Herbata w roli głównej" i od razu rozjaśniło mi się w głowie. Owsiankę ugotowałam na mojej ulubionej zielonej herbacie i tak powstała Herbacianka ;D

~  Cukiniowa owsianka gotowana na zielonej herbacie z siemieniem lnianym, gruszką, cynamonem, makiem, sezamem i tahini ~

Składniki:
30g płatków owsianych
10g otrębów owsianych
5g świeżo mielonego siemienia lnianego
mała cukinia (~200g)
zielona herbata (u mnie ta)
słodzidło

+  gruszka, cynamon, mak, sezam, tahini

Zaparzamy kubek zielonej herbaty i wlewamy ją do garnuszka z płatkami, otrębami, siemieniem i startą na grubych oczkach cukinią. Gotujemy do uzyskania odpowiedniej konsystencji, dosładzamy i przelewamy do miseczki. Gruszkę kroimy w plasterki i układamy na Herbaciance. Całość polewamy tahini, posypujemy makiem, sezamem i cynamonem.

Herbata w roli głównej

Herbata w roli głównej

2 komentarze:

  1. świetny pomysł, aby użyć herbaty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie fajne to przemycanie warzyw w słodkich śniadankach!

    OdpowiedzUsuń