wtorek, 18 listopada 2014

Jarmuż w owsiance ^^

Dopiero wtorek, a ja chcę już weekend. Wczoraj byłam bardzo zmęczona i miałam w planach położyć się spać trochę wcześniej. Niestety mój plan nie wypalił i dzisiaj znów jestem w nie najlepszej formie. Ale pocieszam się, że przynajmniej nie mam aż takich worów pod oczami jak wczoraj ;D
Po sukcesie chipsów z jarmużu, które zniknęły prawie od razu od wyjęcia ich z pieca, postanowiłam ponownie użyć tego warzywa. Tym razem dodałam go do owsianki, jak widać na zdjęciu ładnie ją zabarwił. Śniadanko wyszło bardzo pyszne i słodziutkie (za sprawą bardzo dojrzałego banana) :D


~  Jarmużowo-bananowa owsianka z serkiem twarogowym, kawą i cynamonem ~

Składniki:
40g płatków owsianych
5g śierzo mielonego siemienia lnianego
garść jarmużu (~50g)
dojrzały banan

+ 100g serka twarogowego
cynamon
kawa

Płatki zalewamy wrzątkiem i lekko solimy. Jarmuż myjemy, wykrawamy z niego twarde części i miksujemy z bananem i siemieniem. Zieloną masę dodajemy do owsianki i gotujemy do zgęstnienia. Całość przekładamy do słoiczka, przykrywamy serkiem twarogowym, posypujemy kawą i cynamonem. Jeśli banan był mało słodki możemy dodać jakieś słodzidło :)

2 komentarze: