sobota, 15 listopada 2014

Karobowa owsianka z cukinią i domowym masłem z nerkowców :P

Sobota to chyba najbardziej produktywny dzień w całym tygodniu. To właśnie w nim mam najwięcej do zrobienia, nauka, sprzątanie i załatwianie spraw, na które nie miałam czasu  w dni szkolne. Tak więc śniadanie także powinno dawać najwięcej energii i przyjemności ;D
Karobowa owsianka z cukinią i z domowym masłem z nerkowców... pycha ^^

 ~ Karobowa owsianka z masłem z nerkowców, pomelo, serkiem twarogowym i makiem 
~

Składniki:
50g płatków owsianych
2 łyżeczki karobu lub kakao
pół cukinii (~100g)
słodzidło
2 łyżeczki masła z nerkowców

+  100g serka twarogowego, pomelo, mak

Płatki zalewamy wrzątkiem, lekko solimy, dodajemy słodzidło, startą na grubych oczkach cukinię, łyżeczkę masła z nerkowców i karob. Całość gotujemy do uzyskania odpowiedniej konsystencji. Przekładamy owsiankę do miseczki, dodajemy serek, kawałek obranego pomelo, łyżeczkę masła z nerkowców i mak :) 

4 komentarze:

  1. no tak, sobota dzień wolny, a jednak najbardziej pracowity...
    jestem przekonana, że śniadanko dało Ci niezłego kopa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cukinia w owsiance świetnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń