poniedziałek, 3 listopada 2014

Nocna owsianka na maślance... najlepsza ^^

Dzisiaj zza chmur wyszło słoneczko i pięknie rozświetliło jesienną szarugę... jak pięknie i kolorowo zrobiło się w koło :)
Ostatnio mój tato widząc że posmakowało mi awokado, troszeczkę zaszalał i kupił ich aż 5! Teraz wszystkiej są już dojrzałe więc przygotujcie się na zmasowany atak przepisów z tym owocem ;P
Ale jeszcze dzisiaj śniadanko bez jego udziału, czyli owsianka. Ale nie taka sobie zwykła owsianeczka, nie, to nocna owsianka bez gotowania. Według mnie jest to chyba jeden z najsmaczniejszych sposobów przygotowania owsianki ^^

~ Nocna owsianka na maślance z serkiem twarogowym, gruszką, cynamonem i kawą ~

Składniki:
200ml maślanki
30g płatków owsianych
10g otrębów owsianych
100g serka twarogowego

+cynamon, gruszka, kawa

Płatki, otręby i twaróg mieszamy w słoiczku/miseczce. Na wierzchu kładziemy pokrojoną gruszkę i posypujemy cynamonem oraz kawą. Wstawiamy do lodówki na całą noc, a rano delektujemy się owsianką :)
Ja swojej owsianki nie słodziłam, bo lubię kwaskawy smak maślanki. A poza tym sama gruszka była baardzo słodka ^^

2 komentarze:

  1. ale Cię tata hojnie obdarował :D
    maślankowa owsianka? nigdy nie próbowałam, ale brzmi pysznie.

    OdpowiedzUsuń