poniedziałek, 3 listopada 2014

Nocna owsianka na soku pomarańczowym ^^

Coś czuję, że dzisiaj będzie dobry dzień...
Promienie słońca od samego rana wpadają przez okno do mojego pokoju pobudzając we mnie optymistyczne nastawienie do wszystkiego. Z ochotą wstałam z łóżka, które jakimś dziwnym trafem chciało za wszelką cenę przyciągnąć mnie z powrotem.  Ale ja się nie dałam, wstałam, zjadłam śniadanko i jestem gotowa rozpocząć kolejny dzień walki o lepszą przyszłość :D
A oto moja ulubiona, nocna owsianka, tym razem na soku z pomarańczy. Jest naprawdę pyszna i orzeźwiająca. Jeśli jeszcze nie próbowaliście takiej owsianki to koniecznie spróbujcie. Gwarantuje wam, że będziecie zadowoleni ^^


~ Nocna pomarańczowa owsianka z pomarańczą, serkiem twarogowym i jagodami goij ~

Składniki:
30g płatków owsianych
10g otrębów owsianych
100g serka twarogowego
pomarańcza

+jagody goij

Pomarańczę obieramy ze skórki i dzielimy na cząstki, kawałek odkładamy a resztę miksujemy z otrębami i płatkami. Jeśli owsianka będzie za gęsta możemy dolać trochę soku pomarańczowego. Całość przekładamy do słoiczka/miseczki. Na owsiance kładziemy serek, plasterki pomarańczy i jagody goij. Jeśli pomarańcza była mało słodka możemy dodać jakieś słodzidło. Słoiczek zamykamy i wstawiamy na noc do lodówki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz