piątek, 21 listopada 2014

Owsianka kokosowa z musem z gruszkowo-cynamonowym ^^

Dziś jest wspaniały i bardzo produktywny dzień. Lekcje skończyłam o 11.30 :D Zdążyłam już posprzątać, przygotować wszystko na obiad i mam jeszcze tyle czasu :D
Za to poranek był bardzo zabiegany. W sumie nawet nie wiem dlaczego. Niby wstałam normalnie, ale na wszystko brakowało mi czasu. Na szczęście mimo tego pośpiechu zdążyłam zrobić pyszne śniadanko :)

~ Owsianka kokosowa z musem gruszkowo-cynamonowym i kokosowym serkiem twarogowym ~

Składniki:
40g płatków owsianych
10g wiórków kokosowych
słodzidło

gruszka
cynamon

+ 100g serka twarogowego
mleczny krem kokosowy (z Lidla)

Płatki, wiórki, słodzidło zalewamy wrzątkiem i gotujemy do zgęstnienia. Owsiankę przekładamy do słoiczka/ miseczki. Gruszkę blendujemy z cynamonem, serek mieszamy z kremem kokosowym. Obie masy umieszczamy na owsiance, posypujemy i cynamonem. Zamykamy słoiczek i zabieramy śniadanko do szkoły/pracy/na uczelnię :)

2 komentarze: