poniedziałek, 17 listopada 2014

Owsiany piętrowiec z kalafiorem ^^

Wczoraj, a właściwie to dzisiaj, poszłam spać o 1.30 nad ranem i wstałam też bardzo wcześnie. Więc jestem trochę zmęczona, szczególnie, że mam zabiegany dzień. Dlatego śniadanie musiało być duże i sycące :)

~ Kakaowa owsianka z musem bananowym, serkiem makowym, kalafiorem i cynamonem ~

Składniki:
40g płatków owsianych
łyżeczka kakao
słodzidło

+ 100g serka twarogowego
łyżka masy makowej
banan
~200g ugotowanego kalafiora

Płatki zalewamy wrzątkiem, dodajemy słodzidło, kakao i gotujemy do zgęstnienia. Przekładamy do słoiczka, na owsiankę kładziemy rozgniecionego banana, serek wymieszany z masą makową, kalafior i posypujemy cynamonem :)

2 komentarze:

  1. chyba nie odważyłabym się tak zastosować kalafiora! jestem ciekawa jak smakowało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Było naprawdę pyszne :)
    Kalafior fajnie łączy się z cynamonem i np. miodem. Polecam wypróbować to połączenie ^^

    OdpowiedzUsuń