sobota, 8 listopada 2014

Karobowy kleik z płatkami ryżowymi i czekoladą ^^

Jak ja uwielbiam sobotnie fakultety... a szczególnie te z języka polskiego. Dwie godziny ćwiczeń maturalnych z czego najlepsze jest interpretowanie tekstów kultury i rozważanie "co autor miał na myśli". To jest na prawdę fascynujące ;P
Dzisiaj wstałam trooszeczkę później niż zwykle i śniadanie robiłam w biegu, ale to nie oznacza, że nie było pyszne, bo naprawdę, było.
Nie wiem kiedy ostatni raz jadłam kleik i płatki ryżowe, a dzisiaj jakoś tak wpadły mi w ręce. Mandarynka też leżała na wierzchu, a karob i czekolada, to było coś, na co miałam ochotę i tak powstało sycące energetyczne śniadanko :)

~ Karobowy kleik z płatkami ryżowymi, serkiem twarogowym, mandarynką i jagodami goij ~

Składniki:
30g kleiku ryżowego
20g płatków ryżowych
łyżka karobu
słodzidło

+ 100g serka twarogowego, mandarynka, jagody goij, kostka czekolady (u mnie gorzka 99%), miód

Kleik, płatki i karob zalewamy wrzątkiem i gotujemy do uzyskania odpowiedniej konsystencji. Dosładzamy i przekładamy do miseczki. Do środka wciskamy kostkę czekolady, dodajemy serek, pokrojoną mandarynkę i jagody goij. Całość możemy polać miodem lub syropem klonowym ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz