sobota, 22 listopada 2014

Waniliowy krem z kaszy jęczmiennej pęczak

Nie będę się za bardzo rozpisywać, bo dzisiaj mam wiele rzeczy do zrobienia, mnóstwo nauki i nie wiem czy się ze wszystkim wyrobię. Zaplanowałam wszystko co do minuty, ale jak to bywa u mnie z planowaniem zawsze może pójść coś nie tak. Ale jestem dobrej myśli i mam nadzieję, że tym razem mi się uda :D
Dzisiaj gęsty krem z kaszy jęczmiennej z dodatkiem ziarenek wanilii... i wszystko jasne. Zarówno mój brzuszek jak i kubki smakowe były bardzo, ale to bardzo zadowolone ^^

~ Waniliowy krem jęczmienny z cukinią, siemieniem lnianym, kiwi, cynamonem i serkiem twarogowym ~

Składniki:
50g kaszy pęczak
100g cukinii
laska wanilii
5g świeżo mielonego siemienia lnianego
słodzidło

+ 100g serka twarogowego
kiwi
cynamon

Kaszę zalewamy wrzątkiem, dodajemy ziarenka laski wanilii, słodzidło i gotujemy 30 minut. Później wszystko blendujemy, dodajemy siemię i startą na dużych oczkach cukinię . Gotujemy aż cukinia zmięknie. Krem przekładamy do miseczki, dodajemy serek, pokrojone kiwi i posypujemy cynamonem :)

3 komentarze: