czwartek, 27 listopada 2014

Wybuchowe płatki ryżowe !

Dzisiaj rano, niespodziewanie przywitało mnie słoneczko i pomyślałam "aż chce się wstać z łóżka". Później dopadła mnie myśl " zaraz, zaraz dlaczego jest już jasno?", spojrzałam na zegarek i po prostu wyskoczyłam spod kołdry. Dopiero po jakimś czasie zorientowałam się, że do szkoły mam na późniejszą godzinę. Nie ma tego złego... bo ten wyrzut adrenaliny z samego rana spowodował, że dzisiaj wszystko szło mi o wiele łatwiej i szybciej :D
Śniadanko:
Bardzo gęste, kremowe i pożywne płatki ryżowe, ze słodkimi pestkami granatu, które dosłownie "wybuchają" w ustach. Cudnie! Energia na cały poranek ^^


~ Płatki ryżowe z siemieniem lnianym, serkiem twarogowym, granatem, pyłkiem kwiatowym i miodem ~

Składniki:
40g płatków ryżowych
10g mąki ryżowej
5g świeżo mielonego siemienia lnianego
słodzidło
szczypta soli

+  100g serka twarogowego
pestki granatu
pyłek kwiatowy
miód

Płatki, mąkę i siemię zalewamy wrzątkiem, dodajemy szczyptę soli, słodzidło i gotujemy aż do zgęstnienia. Przelewamy do miseczki, dodajemy serek twarogowy, granat, posypujemy pyłkiem kwiatowym, polewamy miodem :)

1 komentarz: