poniedziałek, 24 listopada 2014

Zdrowy twarożek cynamonowy ^^

I znów zabiegany dzień... jestem bardzo zmęczona, ale przynajmniej czuję, że żyję ;D
Jutro czeka mnie sprawdzian z chemii, do którego jeszcze nic nie umiem, ale przecież noc jest długa. Nie wiem jak to zrobię, ale się nauczę. Trzymajcie kciuki, to może jakoś mi się uda :P
Dzisiaj na śniadanko pyszny i zdrowy twarożek cynamonowy z miodem i olejem lnianym. O korzystnym dla zdrowia połączeniu oleju lnianego i twarogu pisałam już w tym poście :)

~ Twaróg z miodem, olejem lnianym, otrębami, cynamonem i mandarynką ~

Składniki:
kostka twarogu (250g)
łyżka miodu
2 łyżeczki oleju lnianego
20g dowolnych otrębów (u mnie owsiane)
łyżeczka cynamonu

+  mandarynka (można dodać suszone owoce lub orzechy)

Twaróg rozgniatamy widelcem razem z miodem olejem otrębami i cynamonem tak, aby powstała w miarę jednolita masa. Jeśli chcemy, aby twarożek miał mniej zwartą konsystencję możemy dodać np. trochę jogurtu, maślanki lub kefiru. Przekładamy twarożek do miseczki, dodajemy pokrojoną w plasterki mandarynkę (lub inne dodatki) i posypujemy cynamonem.

2 komentarze: