sobota, 6 grudnia 2014

Czekoladowy mus z awokado + Blogowe Mikołajki

Mikołajki! Nareszcie mogę rozpakować prezenty :)
Na pierwszy ogień poszedł prezent leżący koło mojego łóżeczka, były to skarpetki, długopis i owoce, których nigdy wcześniej nie jadłam, a mianowicie, marakuja, czerwone banany i chirimoya.

No i nadszedł długo wyczekiwany moment, czyli otworzenie paczki od mojego Blogowego św. Mikołaja. Była nim Wiktoria, której baardzo dziękuję za prezent. Trafiłaś idealnie, akurat rozglądałam się za takim kalendarzem :)
A ja byłam blogowym św. Mikołajem Asi. Jestem ciekawa czy prezent jej się spodoba...
Na mikołajkowe śniadanko zrobiłam czekoladowy mus z awokado, trochę inny niż ten, który niedawno zrobiłam, ale równie pyszny ^^ 

~ Krem z awokado, banana, serka naturalnego, karobu i cynamonu ze świeżą żurawiną ~

Składniki:
pół dojrzałego awokado
banan
łyżka karobu
~50g serka naturalnego/jogurtu (do uzyskania odpowiedniej konsystencji)
pół łyżeczki cynamonu

+ żurawina

Awokado, banana obieramy ze skórki i rozgniatamy widelcem na gładki mus. Dodajemy serek, karob, cynamon i wszystko dokładnie mieszamy. Na koniec dodajemy świeżą żurawinę :)


Prezenty od mikołaja:

Prezent znaleziony koło mojego łóżeczka



Moja siostra chcąc zrobić mi na złość  poukładała na paczce przyklejane oczka :D


A oto zawartość paczki od Wiktorii, jeszcze raz bardzo dziękuję ^^


3 komentarze:

  1. Czekoladowy szał! :)
    Prezent strzał w 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, ze prezent Ci się podoba! :* :)

    OdpowiedzUsuń