wtorek, 9 grudnia 2014

Ekspresowe leczenie przeziębienia

Okres jesienno-zimowy jest czasem, w którym najczęściej dopada nas przeziębienie. Na szczęście ja  mam swój sprawdzony i niezawodny sposób na tego typu przypadłości. 
Gdy wypiję taki eliksir, to następnego dnia już czuję się o wiele lepiej :)


Składniki:
ząbek czosnku
łyżeczka miodu
sok z połowy cytryny
woda

Do wody dodajemy przeciśnięty przez praskę czosnek, sok z połowy cytryny i miód. Całość mieszamy i odstawiamy na godzinę. Po tym czasie jeszcze raz mieszamy i pijemy :)

11 komentarzy:

  1. tak potwierdzam, ja robię taki syrop o mocniejszej konsystencji i na moją 3 latke działa cuda, katar trwa po 2 dni, wczesniej chorowala10 dni, naprawde polecam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo fajny koktajl.
      Twój przepis wypróbuję :)

      Ja ze swojej strony polecam ciekawy odchudzający koktajl Super Modelek
      również z imbirem
      http://odchudzaniejestproste.pl/zielony-koktajl-super-modelek-odchudza-i-oczyszcza/
      m.in. tych najbardziej popularnych modelek z Victoria Secrets.
      smaczny i sprawdzony
      pozdrawiam :)

      Usuń
  2. bardzo dobry przepis, polecam też mój syrop z kaliny pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam a ja taka przeziębiona
    cytryny mam czosnek też ale miodu brak czym mogę go zastąpić na szybko dziś???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miód ma między innymi właściwości bakteriobójcze i niestety żadne inne słodzidło go nie nie zastąpi, ale myślę, że już sam napój z cytryną i czosnkiem, który jest naturalnym antybiotykiem pomoże zwalczyć infekcję :)

      Usuń
  4. Bry, a ta woda to jaka ma być? Zimna, gorąca, letnia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woda powinna byś uprzednio przegotowana i ciut cieplejsza niż temperatura pokojowa :)

      Usuń
    2. Podziękował i kłania nisko! ;)

      Usuń
    3. plus imbir.Wyciśnięty przez praskę lub w plasterki pokrojony.

      Usuń
  5. Witam a ile tej wody?

    OdpowiedzUsuń