środa, 10 grudnia 2014

Jajecznica z dodatkiem serka naturalnego

Wczoraj poszłam spać ciut wcześniej niż zwykle i na dodatek wstałam o wiele za późno, a mimo to jestem bardziej senna niż zawsze. Jak to wytłumaczyć, nie wiem...
Śniadanie w biegu, czyli... JAJECZNICA ^^ - zawsze wychodzi i na dodatek, ta dzisiejsza była bardzo delikatna i mięciutka dzięki dodaniu serka naturalnego :D
~ Jajecznica z serkiem naturalnym i kiwi ~

Składniki:
3 jajka
łyżka serka/ jogurtu naturalnego
troszeczkę masła
szczypta soli
słodzidło
cynamon

+ 100g serka naturalnego
kiwi


Na patelnię wrzucamy masło, wbijamy jajka wymieszane ze słodzidłem solą i cynamonem i energicznie mieszamy. Po chwili dodajemy jogurt/serek i dalej mieszamy. Gdy jajecznica będzie gotowa, przekładamy ją na talerz. Podajemy z serkiem i pokrojonym w plasterki kiwi.

2 komentarze:

  1. Jajecznicy na słodko jeszcze nie próbowałam, ale wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń