wtorek, 23 grudnia 2014

kasza manna ^^

Dawno nie jadłam kaszy manny, a dzisiaj jakoś mnie tak naszło. Miała bardzo wyjątkowy smak, a to dlatego, że zmieliłam siemię w młynku w którym wcześniej mama mieliła kminek. Dopiero gdy spróbowałam gotowej kaszy, zorientowałam się, że coś jest nie tak. Na szczęście wszystkie smaki fajnie się połączyły i stworzyły nową dobrą kompozycję :)

~ Kokosowa kasza manna z dynią, serkiem naturalnym, przyprawą do piernika, cynamonem, siemieniem lnianym i posmakiem kminku ~

Składniki:
250ml mleka kokosowego
30g orkiszowej kaszy manny
łyżka serka naturalnego/śmietany
przyprawa do piernika
słodzidło
5g świeżo zmielonego siemienia lnianego

+ kawałki pieczonej dyni
serek naturalny
cynamon

Wszystkie składniki wrzucamy do rondelka i gotujemy aż zgęstnieje, ciągle mieszając. Przekładamy do miseczki, dodajemy dynię, serek i posypujemy cynamonem :)

3 komentarze:

  1. Ciekawa kompozycja! Do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo apetycznie! Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń