piątek, 5 grudnia 2014

Krem owsiany !

Jutro mikołajki :D nareszcie będę mogła otworzyć prezent, który dosłownie patrzy na mnie i błaga, aby go rozpakować. Moja siostra zrobiła mi na złość i poukładała na nim przyklejane oczka, co by zwiększyć moje cierpienia :P
Dzisiaj bardzo zdrowy krem owsiany, słodzony daktylami podany z serkiem twarogowym i olejem lnianym, o którym już pisałam w tym poście. Niepowtarzalny smak tej owsianki został w moich ustach na długo ^^ 
~ Krem owsiany słodzony daktylami z siemieniem lnianym, serkiem twarogowym, makiem i olejem lnianym ~

Składniki:
50g płatków owsianych
5g świeżo mielonego siemienia lnianego
2 daktyle
cynamon

+ 150g serka twarogowego
łyżeczka oleju lnianego
mak

Płatki zalewamy wrzątkiem, dodajemy siemię, daktyle, cynamon i gotujemy aż do zgęstnienia. Całość blendujemy na krem, przelewamy do słoiczka i posypujemy makiem. Serek mieszamy z olejem lnianym i kładziemy na owsiance. Całość posypujemy makiem :)

1 komentarz: