niedziela, 14 grudnia 2014

Naleśniki według Gordona Ramsaya

Jak już wspominałam moja siostra jest fanką Gordona Ramsaya. Ostatnio natknęłyśmy się na naleśniki według jego przepisu. Oczywiście jeszcze tego samego dnia wylądowały na naszych talerzach. Naleśniki są bardzo elastyczne, delikatne, ale przede wszystkim bardzo smaczne :)

 ~Naleśniki z dżemem / kremem czekoladowym ~

Składniki:
(1 porcja - 2 duże naleśniki)
45g mąki
100ml mleka
10g masła
1 małe jajko
szczypta soli

+ dżem
krem czekoladowy

Wszystkie składniki dokładnie miksujemy i smażymy naleśniki na rozgrzanej patelni. Nie musimy jej natłuszczać, bo ciasto naleśnikowe ma już w sobie masło. Gotowe naleśniki smarujemy dżemem/ kremem czekoladowym, składamy w trójkąciki i podajemy :)

6 komentarzy:

  1. Wyglądają pięknie ale dla mnie 2 naleśniki to zdecydowanie za mało.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o naleśnikach z masłem w środku, tylko z olejem. Jako fanka Gordona chyba też powinnam spróbować. :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie muszę spróbować tych słynnych naleśników :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jedna porcja = dwa! naleśniki!!!???:/ poza tym wyglądają świetnie!

    OdpowiedzUsuń