poniedziałek, 15 grudnia 2014

Najgęstsza Owsianka z bananem

Dziś obudziłam się zmęczona, mój mózg chyba gdzieś wyparował, a powieki jakimś dziwnym trafem nie chciały się rozdzielić... Na szczęście myśl o pysznym, ciepłym śniadanku, pozwoliła mi zwlec się z łóżka i w miarę się ogarnąć. Dzisiejsza owsianka jest chyba najgęstszą jaką do tej pory ugotowałam, rozgrzała mój żołądek i dłuugo w nim pozostała ^^ 

~ Owsianka gotowana z bananem, masłem orzechowym, siemieniem lnianym, podana z bananem i serkiem naturalnym ~

Składniki:
50g płatków owsianych
duży, bardzo dojrzały banan
łyżeczka masła orzechowego
łyżeczka świeżo mielonego siemienia lnianego
sól

+ serek naturalny
reszta banana

Płatki, siemię, masło orzechowe i rozgniecionego banana zalewamy wrzątkiem i gotujemy aż całość będzie bardzo gęsta. Przekładamy owsiankę na talerz lub do miseczki i podajemy z resztą banana i serkiem naturalnym :)

Im bliżej świąt, tym bardziej nic mi się nie chce. Też tak macie?

3 komentarze:

  1. Najlepsze składniki w owsiance! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie gotowałam owsianki z masłem orzechowym, pysznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń