wtorek, 9 grudnia 2014

Placki bananowe

Jest moc, jest energia, jest motywacja! Im bliżej świąt, tym bardziej miałam ochotę rzucić wszystko i odpocząć, ale od dziś postanowiłam się spiąć w sobie i przetrwać ten trudny okres. Poczułam, że mogę więcej:D  Mam tylko nadzieję, że wytrwam.

Puszyste, delikatne, naturalnie słodkie i tylko z dwóch składników!
Możemy zabrać je ze sobą do pracy/szkoły/na uczelnię. 


 
~  Placki bananowe z serkiem twarogowym i cynamonem ~

Składniki:
banan
2 jajka
cynamon

+ 150g serka twarogowego
cynamon

Banana rozgniatamy widelcem tak, aby powstał gładki mus. Dodajemy do niego jajka i ewentualnie cynamon. Rozgrzewamy patelnię, lekko natłuszczamy i smażymy małe placuszki (nie możemy ich za wcześnie przewrócić, bo się rozwalą). Wszystkie placuszki umieszczamy na talerzu i podajemy z dowolnymi dodatkami, u mnie serek naturalny z cynamonem :)

4 komentarze:

  1. Klasyczne, pyszne i słodkie za sprawą banana - no i ładnie podane u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za słodkie, zdecydowanie za słodkie. Placuszki są delikatne, ale bardzo cienkie. Spróbowałbym dodać troszkę mąki i sody żeby urosły, były bardziej zwarte.. ewentualnie jeden banan-jedno jajko? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, są delikatne, a co do proporcji myślę, że to zależy od wielkości banana :)

      Usuń