czwartek, 4 grudnia 2014

Sałatka z kalafiorem i kurczakiem

Wczoraj przyszła do mnie paczka od św. Mikołaja. Teraz leży na półce i kusi, ale ja się nie dam i otworzę ją dopiero 6 grudnia :)
Dzisiaj postanowiłam wykorzystać to co znalazłam w lodówce i wykombinowałam pyszną sałatkę kalafiorową :)

~ Sałatka kalafiorowa z gotowaną piersią kurczaka i jajkiem + sos koperkowy ~

Składniki:
kalafior
100g gotowanej piersi z kurczaka
jajko
kilka listków sałaty

Sos:
100ml maślanki
koperek
przyprawy: sól, pieprz, kurkuma

Kalafior gotujemy al'dente w lekko osolonej wodzie. Pierś z kurczaka gotujemy tak jak tutaj. Jajko gotujemy na twardo. Kalafior kroimy na mniejsze części, kurczaka w plasterki, jajko w ósemki, a sałatę siekamy. Wszystko razem łączymy. Maślankę mieszamy z przyprawami i posiekanym koperkiem i dodajemy do sałatki :)

1 komentarz:

  1. dopiero miesiąc temu przekonałam się do kalafiora, nigdy wcześniej go nie jadłam bo mi nie smakował.... więc teraz chyba na taką sałatkę mogę sobie pozwolić :)

    OdpowiedzUsuń