poniedziałek, 1 grudnia 2014

Ziołowa jajecznica z fasolką ^^

Senna pogoda, głowa mnie boli, a mam jeszcze mnóstwo rzeczy do zrobienia. Nie wiem jak, nie wiem kiedy, ale zrobię wszystko ;P
Dzisiaj postanowiłam wykorzystać do śniadania fasolkę, która została mi z wczorajszego obiadu. Wybór padł na jajecznicę. Niby taka prosta rzecz, ale za to jaka pyszna :)
 
~ Jajecznica z fasolką szparagową + kanapeczki z pomidorem ~

Składniki:
3 jajka
~150g ugotowanej fasolki szparagowej
Przyprawy: sól, pieprz + dowolne zioła np. oregano/tymianek/koperek

+  pomidor
kromki chleba

Jajka wbijamy do miseczki, dodajemy przyprawy i bełtamy. Na patelnię wrzucamy masło. Gdy się rozpuści, wlewamy jajka, a po chwili również ugotowaną fasolkę. Całość przekładamy na talerz, możemy posypać przyprawami. Podajemy z kanapeczkami :)

1 komentarz:

  1. Takiej wersji jajecznicy jeszcze nie próbowałam, a szkoda bo wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń