wtorek, 20 stycznia 2015

Jajecznica

Dzisiaj miałam maturę z chemii, jestem wykończona psychicznie, ale zmotywowana do dalszego samodoskonalenia :)
Przed długim dniem w szkole sycąca jajecznica smażona na maśle z pomidorami podana w liściu sałaty + chleb żytni z masełkiem i pomidorem :)

~ Jajecznica smażona na maśle z pomidorami ~

Składniki:
3 jajka
łyżeczka masła
pomidor
sól, pieprz

+ liść sałaty
pomidor
masło
chleb żytni

Na zimną patelnię wrzucamy łyżeczkę masła i wbijamy jajka. Stawiamy na palnik i robimy jajecznicę, cały czas energicznie mieszając. Gdy jajecznica będzie prawie gotowa, dorzucamy do niej pokrojonego pomidora i przyprawy. Mieszamy i przekładamy do liścia sałaty. Podajemy z chlebem posmarowanym masłem i pomidorem :)

2 komentarze:

  1. Wygląda cudownie, aż chce się spróbować,
    właśnie ją jadłam :)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://passionatanyprice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie zjadłabym taką jajecznicę :)

    OdpowiedzUsuń