niedziela, 18 stycznia 2015

Kasza kukurydziana

Dzisiaj, z samego rana przywitało mnie słoneczko. W jego blasku myślałam o śniadaniu, dlatego zjadłam to co zjadłam i wszystko wokół wydawało się piękniejsze. Mimo, że teraz słońce gdzieś się schowało, przed oczami nadal mam jasny cel i kroczę w jego kierunku z pozytywnym nastawieniem :)

~ Kasza kukurydziana z mandarynką, nerkowcami i pyłkiem pszczelim ~

Składniki:
40g kaszki kukurydzianej
20g mąki kukurydzianej
szczypta soli
słodzidło

+ nerkowce
mandarynka
pyłek pszczeli

Kaszę zalewamy wodą, solimy, dosładzamy i gotujemy według przepisu na opakowaniu. Gdy będzie prawie gotowa, dolewamy trochę wody i wlewamy mąkę rozrobioną w chłodnej wodzie. Gotujemy aż do całkowitego zgęstnienia i przekładamy kaszę do miseczki. Dodajemy plasterki mandarynki, nerkowce i pyłek pszczeli :)

2 komentarze:

  1. kasza kukurydziana jest genialna, a dzisiaj próbowałam kukurydzianego kuskusu i też jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasza kukurydziana jest bogata w antynowotworowy selen oraz wspomaga odchudzanie. Uwielbiam ją! :)

    OdpowiedzUsuń