sobota, 17 stycznia 2015

Owsianka kokosowa

Za tydzień studniówka, a ja jeszcze nie mam sukienki. Dzisiaj wybrałam się na zakupy. Kupiłam wszystko prócz sukienki :D
Na szczęście mam już jedną upatrzoną i jeśli innej nie znajdę, to w poniedziałek ją kupię :)

Śniadanie musiało być sycące, bo przecież 5 godzin łażenia po sklepach jest trochę wyczerpujące. A więc jogurtowa owsianka o smaku kakaowo-kokosowym :)

~ Jogurtowa owsianka z kakaem i wiórkami kokosowymi ~

Składniki:
50g płatków owsianych
10g otrębów pszennych
1 łyżka naturalnego kakao
5g świeżo mielonego siemienia lnianego
łyżka wiórków kokosowych
150g jogurtu naturalnego

Płatki, wiórki i otręby zalewamy wrzątkiem, odstawiamy pod przykryciem na 10 minut. Dodajemy kakao, siemię i gotujemy, aż do uzyskania odpowiedniej konsystencji. Owsiankę przekładamy do miseczki, zalewamy jogurtem i posypujemy wiórkami kokosowymi. Wszystko razem mieszamy :)

Styczniowe Owsianki

3 komentarze:

  1. Wygląda przepysznie - uwielbiam owsianki z dodatkiem kokosa, więc mogę wyobrazić sobie smak Twojej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi świetnie :) Z chęcią spróbuję :)
    Dzięki za kolejny wpis!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń