wtorek, 13 stycznia 2015

Owsianka orzechowa


Przeżyłam dzisiejszy dzień, to chyba już nic nie jest mi straszne. Otóż, miałam sprawdzian z chemii, kartkówkę z biologii i maturę z matematyki. dodatkowo na dzisiaj trzeba było zrobić kilka kartek zadań z chemii i dwie strony zadań z fizyki. Do domu wróciłam przed siedemnastą, zmęczona i głodna, ale na szczęście obiadek już na mnie czekał :)

Ale nic to, przynajmniej czuję, że żyję ^^


Na tak pracowity dzień trzeba było zjeść porządne śniadanie. A przez porządne rozumiem, michę owsianki z jogurtem i orzechami włoskimi, które dobrze wpływają na pracę mózgu :)


~ Owsianka z orzechami włoskimi, siemieniem lnianym i jogurtem naturalnym ~

Składniki:
50g płatków owsianych
10g otrębów pszennych
5g świeżo mielonego siemienia lnianego
szczypta soli

+ jogurt naturalny
orzechy włoskie

Wszystkie składniki wsypujemy do rondelka, zalewamy wrzątkiem i odstawiamy na 10 minut. Nastęnie stawiamy rondelek na palnik i gotujemy aż do uzyskania pożądanej konsystencji. Przkładamy do miseczki, zalewamy jogurtem i posypujemy pokruszonymi orzechami :)


Styczniowe Owsianki

5 komentarzy:

  1. Taka owsianka musiała być naprawdę smaczna, uwielbiam orzechy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Owsianka jak marzenie :D Jogurtowe bardzo lubię a z orzechami to biorę bez dwóch zdań :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię orzechową owsiankę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taką owsianką, to naprawdę można rozpoczynać pracowity dzień! Pycha :)

    OdpowiedzUsuń