piątek, 2 stycznia 2015

Owsianka

Dzisiaj postawiłam na prostotę samą w sobie i wróciłam do "korzeni". Otóż na śniadanie przygotowałam owsiankę, taką, od której zaczęłam swoją owsiankową przygodę :)

~ Owsianka z babcinym dżemem ~

Składniki:
60g górskich płatków owsianych
szczypta soli
dżem

Płatki wsypujemy do rondelka, zalewamy wrzątkiem, solimy i odstawiamy na 10 minut. Po tym czasie, stawiamy rondelek na gazie i gotujemy do uzyskania odpowiedniej konsystencji. Owsiankę przekładamy do miseczki i dodajemy dżem :)


Styczniowe Owsianki

3 komentarze:

  1. Zdrowo:) tej na wodzie jeszcze nie próbowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie pamiętam kiedyś ostatni raz jadłam taką prostą owsiankę :) Twoja z dżemem wygląda bardzo smakowicie :) A robionej na wodzie to chyba nigdy nie jadłam...

    OdpowiedzUsuń