niedziela, 4 stycznia 2015

Puszysty omlet + masło z awokado

Dobry omlet nie jest zły, a do tego pyszny żytni chlebek z masłem z awokado :)

~ Omlet z pomidorem, szczypiorkiem + chleb żytni z masłem z awokado i kiełkami ~

Składniki:
2 duże jajka
łyżka wody
mały pomidor
łyżeczka oliwy
sól, pieprz

+chleb żytni
kiełki

Patelnię stawiamy na palnik, wlewamy oliwę, wrzucamy pokrojonego w kostkę pomidora i czekamy aż woda odparuje (ja nie odparowałam całej wody, dlatego mój omlet przy obracaniu się rozleciał). W międzyczasie siekamy szczypiorek i dodajemy go do rozbełtanych jajek z wodą (im dłużej i lepiej rozbełtane, tym bardziej puszysty i delikatny wyjdzie omlet). Powstałą masę wylewamy na patelnię, smażymy omleta po kilka minut z każdej  strony i przekładamy na talerz. Chleb smarujemy masłem z awokado, kroimy w kosteczkę i podajemy z kiełkami :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz