środa, 25 lutego 2015

Sernik z ricotty

Jadłam już wiele gotowanych serniczków, ale z ricotty jest chyba najlepszy. Tym razem zamiast mąki ziemniaczanej dałam zmielone siemię lniane. Konsystencja wyszła taka sama, a może nawet lepsza :)

~ Gotowany serniczek z ricotty ~

Składniki:
250g ricotty
1 jajko
10g świeżo mielonego siemienia lnianego
słodzidło

+ dowolne dodatki


Podgrzewamy ricottę wymieszaną z jajkiem i słodzidłem. Cały czas mieszając, dodajemy siemię. Gotujemy aż do całkowitego zgęstnienia. Serniczek przekładamy do miseczki i dekorujemy dowolnymi dodatkami :)

2 komentarze:

  1. Nigdy nie robiłam gotowanego sernika z ricotty, a myślę, że by mi posmakował, bo jestem jej ogromną fanką:)
    Zapisuję przepis;)

    OdpowiedzUsuń
  2. na słodko ale i przy okazji zdrowo :) fajny pomysł

    OdpowiedzUsuń