sobota, 14 marca 2015

Pudding ryżowy

Ostatnio cały czas siedzę w książkach i nie mam nawet chwili wytchnienia. Matura zbliża się wielkimi krokami i nie mogę pozwolić sobie na stratę nawet chwili cennego czasu. Ale nic to, byle do maja :)

Pudding ryżowy, delikatny, kremowy, jeden z moich ulubionych :)

~ Pudding ryżowy z truskawkami i cynamonem ~

Składniki:
60g płatków ryżowych
200g serka twarogowego
1 łyżeczka świeżo mielonego siemienia lnianego
cynamon

+ cynamon
truskawki

Do serka dodajemy siemię lniane, dokładnie mieszamy i odstawiamy na chwilę. Płatki zalewamy wrzątkiem i gotujemy aż do zgęstnienia. Dodajemy połowę serka, cynamon i gotujemy jeszcze przez chwilę. Pudding przekładamy do miseczki, dodajemy resztę serka wymieszanego z cynamonem i pokrojone truskawki :)

7 komentarzy:

  1. delikatne, słodkie śniadanie to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie kupić płatki ryżowe? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płatki ryżowe można kupić w większości sklepów przeważnie leżą obok opakowań z ryżami lub płatkami owsianymi. Ja swoje kupuję w sklepie osiedlowym, ale widziałam je we większości sklepów, które mają w ofercie produkty firmy Kupiec lub Cenos. :)

      Usuń
    2. Ok, dzięki :) Nigdy się nie spotkałam z takimi płatkami, bo jakoś nigdy nie interesowałam się takim cudem ;D Będę węszyć za nimi ;)

      Usuń
    3. o jakim serku jest tutaj mowa?

      Usuń